آخرین خبرها

برنامه ورزشی

تمرینات قدرتی ویژه عضلات شکم

عضله های قدامی شکم از چهار گروه عضلانی تشکیل شده است. این عضلات عبارتند از: عضلات راست شکمی، عرضی شکمی، عضلات مایل

تغذیه

برنامه غذایی ویژه عضله سازی برای ورزشکاران جوان

تنها با خوردن پروتئین عضلات شما به طور خودکار نمی توانند بزرگتر و حجیم تر شوند. زیرا، سنتز پروتئین عضله ای (MPS) یک فرآیند بسیار پیچیده ای است که به کالری و پروتئین کافی به همراه دو هورمون بسیار کلیدی تولید شده توسط بدن نیاز دارد: هورمون
ادامه مطلب ...

بهترین میان وعده ها برای دوندگان

 یکی از فواید ورزش دو این است که در لابه لای دویدن هر چند دقیقه یکبار می توانید از شیرینی و سایر تنقلات پرکالری استفاده کنید. مطمئناً زمانی که مشغول دویدن هستید اگر از غذاهای سالم و مغذی استفاده کنید احساس بهتری خواهید داشت. دفعه
ادامه مطلب ...

بیماری سلیاک و تغذیه صحیح

سلیاک بیماری است که فقط یک درمان کلی دارد و آن هم خداحافظی با گلوتن است. این کار شاید در ظاهر ساده به نظر برسد، اما می تواند احساسی طاقت فرسا ایجاد کند. آیا در همه مواد خوراکی گلوتن وجود ندارد؟ ممکن است در ابتدا چنین احساسی داشته
ادامه مطلب ...

کاهش وزن صحیح پس از زایمان

از آنجا که اندام خانم ها در دوران بارداری دچار تغییراتی می شود بنابراین برخی زنان پس از زایمان تمایل دارند وزنشان را به وزن قبل از بارداری خود برگردند. اما کاهش وزن پس از زایمان را می توان با شیردهی به نوزاد، رژیم غذایی سالم و ورزش
ادامه مطلب ...

مکمل‌ها و دارو‌ها

گلوتامین در بدنسازی

برای مشاوره رایگان و دریافت برنامه اختصاصی از مربیان هفت حیات کلیک کنید گلوتامین یک اسید آمینه است و جزء یکی

سلامت

مکمل آمینو

بدن ما برای حفظ سلامتی و عملکرد طبیعیش به ۲۰ اسید آمینه مختلف نیاز دارد. همه ما باید ۹ مورد از این اسیدهای آمینه

NEATچیست؟

متابولیسم گرمازایی حاصل فعالیت های غیرورزشی یا NEAT است و میزان کالری سوزی توسط فعالیت های را که هنگام انجام
Call Now Button